Kurumsal Kimlik Çalışması
Kurumsal Kimlik, firmanın şirket içi ve şirket dışında olan imajını, duruşunu temsil eden ve müşterilerin firmayı benzersiz olarak tanınmasını sağlayan çalışmaların tümüdür. Kısacası şirketin kimliğidir.
Kurumsal Kimlik, firmalar arası karışıklığı engeller. Aynı zamanda kurumsal kimlik iyi tasarlanmışsa müşterinin ilgisini ve hedef kitlenin gözünde potansiyelin yükselmesini, firmanın saygınlığının ve güvenirliğinin kazanılmasında işe yarar.
Kurumsal Kimlik tasarımı özenle çalışılması gereken bir tasarımdır. Hatta bu tasarım için profesyonel ekiple çalışılması gereklidir. Çünkü bu tasarım firmanın o şekilde tanınmasına sebep olacaktır. Bir defa kullanılmaya başlandığında, insanlar oluşturulan bu kimlikle firmaları kafasında uyumlu hale getirdikten sonra, bir daha farklı şekilde bu kimliği insanlara uyuşturmak, kimliği yeniden oluşturmak zor ve zahmetli bir süreç olacaktır.
Her şey profesyonel yapılıp, firma en iyi şekilde lanse edilmelidir. Emay Medya ekibimiz bu süreçte size profesyonel bir şekilde hizmet vermeye her daim hazırdır.
Kurumsal Kimlik Tasarım Aşamaları Nelerdir?
Kurumsal Kimlik oluşturulurken genelde üç aşama izlenir ve sonuca üç aşamada ulaşılır.
İlk olarak yapılması gereken işlerin ve konuların belirlenmesidir. Firma, tasarımcıya tüm taleplerini özenle belirtmeli, hangi ürünleri istediğini, nelerin ön planda tutulmasının istendiğini, firmayı nitelendiren özelliklerinin iletilmesi gerekir. Tasarımcı, bu talepler üzerinde istenilen tasarımlar üzerinde çalışır.
İkinci olarak tasarımcı yaptığı çalışmaları firmaya sunarak firma onayını alır. Bu aşamada gerektiği takdirde firmanın önerileri dikkate alınarak düzenlemeler ve çalışmalar yapılabilir.
Üçüncü aşama, yani son aşamada tasarımcı ve firmanın anlaştığı çalışmalar tamamlanmış olur. Basım ve dağıtım süreci başlar.
Kurumsal Kimlik Neden Önemlidir?
Kurumsal Kimlik Çalışması için Emay Medya ile iletişime geçebilirsiniz.