X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Google Reklamları

AnasayfaYazılarGoogle ReklamGoogle Reklamları

Arama motoru denilince insanların büyük bir çoğunun aklına ilk Google gelir. İnsanlar genelde herhangi bir ihtiyaçları, merakları olduğunda Google’a danışarak bilgi ve fikir sahibi olmaktadır. Buradan Google reklamlarının ne kadar önemli olduğunu anlayabiliriz. Google’da reklam vermek, gerek ülkemizden gerekse tüm dünyadan milyonlarca, hatta milyarlarca kişiye ulaşma imkanı sağlar. İşletmenizi, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi anlatan kelimelerde sizi arayanların karşısına ön sıralarda çıkmanın birçok faydası vardır. Bilinirlik, pazardan pay alma, rekabete dahil olma,işletmenizin büyüme hedeflerini gerçekleştirme ve çok daha fazlası..

Google Ads Google’ın dijital pazarlama ve reklamcılık sektöründe küçük, orta ve büyük işletmeler için sunduğu bir reklam platformudur. Birçok farklı reklam türünü bünyesinde arındırması sayesinde her sektöre ve her alana uyum sağlayan reklamlar yayınlayabilirsiniz.

Google Ads reklam verme özelliğiyle, reklamı görüntüleyen kullanıcılara doğrudan ulaşabilirsiniz. Ads’in hedef kitle belirleme seçenekleri de oldukça gelişmiştir. Anahtar kelimeler, ilgi alanları, yerleşimler, yeniden pazarlama gibi hedef kitleleri mevcuttur. Kendinize en uygun kullanıcıları belirleyerek reklamlarınızı o kullanıcılara gösterebilirsiniz. Bu özellik sayesinde sadece sizinle alakalı kullanıcılara ulaşarak reklam bütçenizi daha etkili şekilde kullanmış olursunuz.

Google Reklamları platformu iki kategoriye ayrılmıştır:

Arama Reklamları: Arama motoru sonuçları sayfasında (SERP) gösterilen metin reklamlarını içerir.

Görüntülü ve Video Reklamlar: Görüntülü reklamlar ise; internet uygulamarında ve Youtube gibi çok sayıda web sitelerinde gösterilir.

Anahtar Kelimeler: Google arama ağı reklamlarında anahtar kelime seçimi çok önemlidir. Eğer seçtiğiniz anahtar kelimeler ile kullanıcıların arattığı anahtar kelimeler özdeşirlerse bu durumda reklamlarınızın görülme olasılığı artacaktır. Örneğin, giyim ve tekstil ürünleri sunan bir firmaysanız “kadın elbise” ve “elbise modelleri” gibi anahtar kelimeler arama motorunda görülme şansınızı büyük seviyede artıracaktır.

Google Ads reklam verme denildiği zaman her işletme sahibinin aklına belli başlı hedefler gelmektedir. Bu hedefleri gerçekleştirmek, işletmenin temel sorumluluklarındandır. Bu hedeflerin e önemlilerinden biri satışları artırmaktır. Satışların artması, bir diğer büyük hedef olan karlılığı artırmayı da beraberinde getirecektir. Eğer siz de Google reklamları ile gelir elde etmek, marka bilinirliğinizi artırmak ve bu süreçte harcadığınız medya satın alma bütçesinden maksimum oranda verim almak istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçiniz.


Hosting Billing System by WISECP
Top