Evergreen Content (Ölümsüz İçerik)
Evergreen Content kavramını SEO ile iç içe olan kişiler ne kadar değerli olduğunun farkındadırlar. Arama motorlarında devamlı aranan ve ilgi gören konularda oluşturulan içerikler devamlı kullanıcılarla etkileşim durumundadır. Aralıksız ilgi gören ve ziyaretçi çeken içerikler bu niteleme ile belirtilmektedir. İngilizce'de bir kelime olan ‘Evergreen’ daima yeşil olan yani taze kalanı ifade etmektedir. Evergreen Content ise ‘Sürekli Taze-Yeşil İçerik’ olarak açıklanabilir. Bu içerikler kalıcı olarak üst sıralarda, ilk sayfada yer aldıkları gibi SEO çalışmalarında da epeyce önemli bir yer almaktadırlar.
Evergreen Content devamlı olarak yeni bir şekilde kalan ve arama sonuçlarında ilk sıralarda bulunan bir içerik çeşitidir. Özellikle SEO çalışması ve içerik pazarlaması yapan firmalar ya da kişiler bu içerik çeşitinden yararlanmaktadırlar.
Web site ve blog sahiplerinin daha bilinçli bir şekilde içerik üretme hedefi bu sebepten kaynaklanmaktadır. Bu içerikler kurallarına uygun ve kaliteli bir şekilde üretildiklerinde uzun süre boyunca ilk sıralarda yer almaktadır. Bu da web site ve blogların daha fazla kullanıcıya erişmesini ifade etmektedir.
Ölümsüz içerik, okuyucuların devamlı olarak okuyabilecekleri, güncel kalan ve SEO uyumlu içeriklerdir. Sürekli olarak ulaşabildiğiniz ve kalıcılığını koruyan içerikler, ölümsüz içerik değildir. Ölümsüz içerik, yayınlandığında güncelliğini sürdüren, asla ölümsüzlüğünü kaybetmeyen, uzun bir süre sonra da ziyaretçilerin okuyabileceği bir içeriktir.