X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Dönüşüm Optimizasyonu

AnasayfaYazılarDönüşüm Optimizasyonu

Dönüşüm Optimizasyonu

Conversion Optimization, yani Türkçe anlamıyla Dönüşüm Optimizasyonu çok sık duyulmaya başlanan kavramlardır. Dijitalleşen dünya ve sürdürülen teknolojik gelişmeler bu kavramların hayatımızda büyük bir yer kaplaması, büyük bir öneme sahip olmasını sağladı. Dönüşüm optimizasyonu en esas tasviri ile site trafiğinizi ve gerçekleştirilen pazarlama harcamalarını artırmadan sürdürülen dönüşümleri yükseltmektedir. Daha ayrıntılı bir şekilde açıklanması gerekirse dönüşüm optimizasyonu, dijital dokümanınızı ve kullanıcı datalarınızın incelenmesi ve analiz edilmesi neticesinde ortaya çıkan düşünce, test ve hipotezlerin uygulanması ve firmanın amaçlarını gerçekleştirme olasılıklarının artırılması için yapılan çalışmaları kapsar. Bu sayede dönüşüm optimizasyonunu geliştirerek markanıza büyük kazançlar girmesine sebep olabilirsiniz.

Dönüşüm Optimizasyonuna Neden İhtiyaç Duyulur?

Şayet SEO çalışmaları uyguluyor, e-ticaret ile ilgileniyor veya arama motorlarında ilk sayfalarda yer almasını istiyorsanız web sitenizin trafiğini yükselmeniz gerekir. Web sitenizin trafiğini ister organik, ister ücretli bir şekilde artırın. Dijital dokümanlarınızla doğru hedef kitleye erişmeniz için hem zaman hem de kazancınızdan harcamanız gerekir. Ancak web sitenizde oluşan bu trafiğin ve trafikten gelen ziyaretçilerin doğru bir şekilde denetlenmesi ve talep edilen aksiyonu almaları sağlanmalıdır. Bu yöntem için dönüşüm optimizasyonu lazımdır. Dönüşüm optimizasyonu yanı sıra pazarlama çalışmaları için harcanan maliyetinde düşüş göstermesine yardımcı olur. Bu sayede yüksek bir gelir elde edilir. Tüm bu söz edilen durumlar, firmaların dönüşüm optimizasyonuna gereksinim duymalarının sebepleri olarak sıralanabilir.

Dönüşüm Optimizasyonu Avantajları

  • Kullanıcı hareketlerini inceleyerek, test ederek, yorumlayarak onları tanıma şansınız olur.
  • Var olan müşterilerinize sunduğunuz tecrübeyi geliştirmiş olursunuz.
  • Müşterilerin ve potansiyel müşterilerin beklentilerini öğrenip gerçekleştirme imkanı olur.
  • İnternet siteniz gelişim gösterir.
  • Firmanızın piyasadaki konumu sağlamlaşır, iyileşir.
  • Mevcut veri sayesinde, daha uygun bir şekilde hedef kitleye ulaşım sağlayabilirsiniz.
  • Reklam harcamaları azalır.
  • Kazanç artış gösterir. 
  • Sürdürülebilir büyümeyi yakalamak kolay hale gelir.

Dönüşüm Optimizasyonu Önemi

  • Dönüşüm oranı optimizasyonu sayesinde kullanıcıların sitenizde nasıl hareket ettiğini, hangi işlemleri gerçekleştirdiklerini ve herhangi bir işlem yapmasını nelerin engellediğini çözebilirsiniz.
  • Dönüşüm oranı optimizasyonunun bir farklı önemi de daha iyi yatırım getirisi sağlamaktır. Yüksek bir dönüşüm oranına sahip olduğunuzda, web sitenize trafik oluşturmak için yaptığınız yatırım getirinizi artırırsınız.
  • Dönüşüm oranı optimizasyonu, yeni ziyaretçiler bulmanın nispeten daha uygun maliyetli bir yoludur. Bunun nedeni, dönüşüm oranı optimizasyonu daha fazla ziyaretçi çekmek yerine zaten elde ettiğiniz ziyaretçilerin daha yüksek bir yüzdesini dönüştürmeye destek olmasıdır.
  • Dönüşüm oranı optimizasyonu sayesinde data toplayabilir, hipotez yapabilir, işlevsel bir dizayn oluşturabilir, hangi sürümün diğerinden daha iyi verim gösterdiğini ölçebilir ve en iyi değişikliği uygulayabilirsiniz.
  • Dönüşüm oranı optimizasyonu, ziyaretçilerinizin neyi etkili bulup bulmadığını anlatır. Bu bilgilerin sayesinde hedef kitlenize gerçekten talep ettiklerinizi verebilirsiniz. Doğru yöntemleri ve gerekli değişiklikleri algılamak için daha iyi bir pozisyonda olacaksınız. 

Hosting Billing System by WISECP
Top