X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

CRM Programı

AnasayfaYazılarCRM Programı

CRM Programı Nedir? 

Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamına gelen CRM Programı sayesinde müşterilerinizi, süreçlerinizi, aktivitelerinizi, teklif ve satışlarınızı kolay bir şekilde yönetebilir; tüm süreci genel ve görsel biçimde raporlayabilirsiniz. 

CRM Programı daha iyi iletişim, daha iyi müşteri hizmeti, daha iyi yönetilen satış organizasyonu ve daha çok satış sağlamaktadır. 

CRM Programı Ne İşe Yarar?  

Müşterilerle iletişim kuvvetlenir. Program sayesinde işletmenin tüm müşteri etkileşimleri bir araya toplanıp takip edilebilir. 

Potansiyel müşterileri ve hedef kitleyi yakalamaya yardımcı olur. Program ile potansiyel müşterileri, hedef kitleleri kategori haline getirebilir, etkileşimleri takip ederek hizmetleri ve işletmenize ilişkin kurdukları bağlantıyı analiz edebilirsiniz. 

CRM Programı ile satış işlemlerini hızlandırabilir, satış ekibinin performansını anlık olarak takip edebilirsiniz. 

Pazarlama yeteneğini geliştirebilirsiniz. Kampanya oluşturup yönetebilirsiniz. Bu işlemlerin işletmene nasıl geri dönüş yaptığını izleyebilirsiniz. 

CRM Programı sayesinde müşteri hizmetleri her daim doğru ve aktüel müşteri bilgileri üzerinden çalışır. Böylece işletmenin ürün ve hizmet sunma kalitesi artar. Bu sayede müşteri hizmetlerinin verimliliği de artar. 

CRM Programı Hangi Sektörlerde Kullanılır? 

Pazarlama, satış, üretim, lojistik, planlama ve muhasebe şirketin iç yapısındaki tüm çalışmalar CRM Programları sayesinde daha verimli bir hale getirilir. Yani bu tür alanlarda çalışmalar gösteren her şirketin ihtiyaç duyduğu yazılımlar CRM programları olarak karşımıza çıkar. 

CRM Programının Amacı Nedir? 

  • Müşteri ilişkilerinin en iyi biçimde yönetilmesi, 
  • Hedef kitlenin ilgisini çekmek, 
  • Potansiyel müşterileri elde tutmak, 
  • Şirket içi ekip çalışmasını güçlendirmek, 
  • Müşterilerin ve müşteri adaylarının kategorilere ayrılması, 
  • Müşteri bilgileri için veri tabanı oluşturmak ve verilerin anlık olarak güncellenmesi, 
  • Müşteri bilgilerinin aktüel olması, 
  • Her bir müşteriye başka bir yaklaşımın benimsenmesi, 
  • Satış faaliyetlerinin planlanması ve yönetilmesi, 
  • Satış sürecinde fırsatların takibi ve yönlendirmesini planlamak için etkin bir düzenek oluşturmak, 
  • Teklif hazırlamak ve takibini kolaylaştırmak, 
  • Her müşteriye özel, kişiselleştirilmiş teklifler sunulması, 
  • İşletmeyle müşteri arasındaki bağlantı noktalarının izlenmesi, 
  • Sistemli olarak veri girişini sağlamak, 
  • Otomatik veri girişi ile iş süreçlerini hızlandırmak,
  • Müşteri taleplerine ve şikayetlerine hızlı cevap verebilmek için sağlam bir düzenek oluşturmak,
  • Verimliliği ve kazancı artırmak. 

Emay Medya sayesinde CRM Programıyla ilgili tüm hizmetleri alabilirsiniz.Detaylı bilgi için iletişime geçiniz.


Hosting Billing System by WISECP
Top