MailChimp
Günümüzde kullanımı en yaygın ve en etkin olan pazarlama araçlarından bir tanesi e-posta pazarlama yöntemidir. Firmalar ve üstelik küçük işletmeler, e-posta pazarlama yöntemini kullanarak çok daha büyük topluluklara erişebiliyor ve amaçlarını gerçekleştirebiliyor. E-posta pazarlama taktiği doğru uygulandığında ve doğru şekilde yaşamımıza geçirildiğinde ciddi faydalar sağlıyor.
E-posta pazarlamasının hatalı ve yanlış şekilde yapılması, firmanın itibarına bir anda zarar verebiliyor. Bu nedenle e-posta pazarlaması yapmadan önce sistemi iyi bir şekilde araştırmanız ve hem olumlu hem de olumsuz yönlerini değerlendirmeniz gerekiyor. Mailchimp gibi araçlar yardımıyla e-posta pazarlama etkinlikleri çok daha kullanışlı bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.
E-posta pazarlaması sayesinde müşterilere özel teklifler, faaliyet haberleri, ürün veya hizmet tanıtımları, güncellemeler ve türlü tavsiyeler e-posta yardımıyla iletilebiliyor. Böylelikle müşterilerle uzun vadeli bir iletişim kurmak kolay hale geliyor. Müşterilerin devamlı aklında yer almak ve markanın, firmanın sürekli olarak şahsını anımsatabilmesi yönünden oldukça işe yarıyor. 2001 yılında hayatımıza giren Mailchimp de bu çalışmaları çok kolay bir hale getiriyor.
Mailchimp Avantaj
MailChimp'i Kimler Kullanmalıdır?
En düşük bütçe ile maksimum yarar sağlayan bir program olan MailChimp, blog sahipleri, web sitesi yöneticileri, dijital pazarlama konusunda uzman olanlar, benzeri dijital sektör alanında çalışma yapan her kullanıcı aracılığıyla kullanılabilir.