Inbound Pazarlama
Inbound pazarlama; marka bilinirliği oluşturmak ve yeni iş alanları oluşturmak için dijital pazarlamayı kapsar. İçerik pazarlaması, bloglar, SEO, sosyal medya ve daha pek çok dijital pazarlama sistemini kullanan bir stratejidir. Markaların müşterilerinin satın alma yolculukları süresince onlara değer yaratmayı merkezine alan ve müşterilerin size ulaşmasına yardımcı olan pazarlama yöntemidir.
Inbound pazarlamanın esasında doğru ve ilgi çekici içerikler üretmek bulunur. Şu ki, örnek verecek olursak potansiyel müşterilerinizin bilgi edinebileceği ve onlara tavsiyelerde bulunabileceğiniz videolar ve blog içerikleri oluşturmak sayılabilir. Inbound pazarlama, hedef kitle ile diyalog kurmak ve ilgi çekme odaklı bir pazarlama çeşidi olduğu için hedef kitle ile çift yönlü bir iletişim hakimdir.
Inbound pazarlama yöntemleri ile Google’da arama yapan potansiyel müşterilerin gereksinim duydukları ürünlere ya da çözümlere ulaşmaları gücünü elde edersiniz.
Markanın hedef kitlesinin ilgisini çekmesi üretilen içerik ile ilgilidir. Hedef kitlenin ilgisini çekildikten sonra iletişim kurarak onları potansiyel müşteriye dönüştürebilir ve sürdürülebilir bir iletişim kurarak sadık müşterilere dönüştürebilirsiniz. Satış sonrasında da müşteri memnuniyeti devam ettirebilmek için Inbound pazarlama yöntemleri kullanılmaya devam edilebilir.
Inbound Pazarlama (Inbound Marketing), yöntemi ile, işletmeler, müşteri kazanımı için ürün ya da hizmetlerini, onların karşısına çıkararak etkilemek yerine, yarattığı özgün içerikler ile kullanıcıların ilgisini çekerek, onları potansiyel müşterilere dönüştürmeyi hedefler.
Bu konuya dijital pazarlama yönünden bakılırsa, asıl hedeflenen; birden çok pazarlama kanalının, sosyal medya, SEO, içerik pazarlaması kombinasyonu ile yaratıcı içerikler oluşturarak, internet kullanıcılarının ilgisini çekmektir.
Inbound pazarlama kampanyasının amacı, işletmenin kendi kazandığı ve sahip olduğu medyasını kullanarak erişim artışının, kaliteli trafik kazanımının, etkileşiminin ve dönüşümlerinin artış göstermesini sağlamaktır.
Inbound Pazarlama Faydaları
Doğru Platformdan Doğru Kullanıcıya Erişerek Kaliteli Trafik Üretmek
Inbound pazarlamasında, doğru kullanıcıya doğru yerde erişmek ve onları etkileyerek potansiyel müşterileriniz durumuna getirmek, dijital pazarlama hedeflerinizin yerine getirilmesinde büyük rol oynar. Bu sayede reklamlara para harcamadan, dikkat çeken içeriklerle amaçladığınız kaliteli trafiğe ulaşabilirsiniz.
Güvenirliğiniz Artar
Inbound pazarlama, potansiyel müşterilere aradıkları bilgileri, yaratıcı bir şekilde vererek, onlarla etkileşime geçme sistemidir. Buradaki anlayış, her fırsatta istenmeyen reklamlar öne çıkarmak değildir. Bu pazarlama yöntemi ile müşterilerin gözünde kullanışlı, güvenilir ve kullanıcı dostu bir marka görünümü oluşturursunuz.
Inbound Pazarlama (Inbound Marketing) hizmeti hakkında EMAY ekibimizden profesyonel destek alabilirsiniz. Inbound Pazarlama hakkında detaylı bilgiler için EMAY Medya ile iletişime geçiniz.