İçerik Pazarlama Stratejinizi Geliştirmek İçin 5 e-Ticaret Blog Fikri
İşletme boyutundan bağımsız olarak, bir e-Ticaret blogunun amacı, müşterileri bir sohbete dahil etmektir. Mevcut ve gelecekteki müşteriler için pratik olan güncel bilgileri sağlayarak bu sohbete başlamak çok daha kolay.
Etkili blog oluşturma, e-ticaret pazarlama ve içerik pazarlama yönetimi stratejinize yardımcı olacak ve işinizin büyümesine yardımcı olacaktır. Okuyucu sayınız arttıkça, içeriğiniz için geri gelmeleri için onlara daha fazla neden sağlamanız gerekecektir. İşin püf noktası elbette, hangi konular hakkında blog yazıyorsunuz?
Kullanıcıların ilgisini çekmek ve daha fazla içerik için sitenize geri dönmelerini sağlamak için e-ticaret blog fikirlerini parçalıyoruz.
e-Ticaret Blogu Katılımı Artırmak İçin Fikirler
Beyin fırtınası bazen rahatsız edici olabilir, ancak olması gerekmemelidir. Saçınızı çıkarmaya başlamadan önce, yöneticileriniz, satış ekipleriniz, pazarlama departmanınız ve müşterilerle etkileşime giren diğer kişilerle potansiyel e-ticaret blogu fikirleri üzerine beyin fırtınası yapın.
Bu beyin fırtınası oturumları, herhangi bir sayıda ilginç blog gönderisine dönüştürülebilecek bir konu listesi oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Geniş bir fikir listesi toplamak harika bir başlangıçtır, ancak bunların şirketinize uygun olup olmadığını belirlemek için daha fazla tartışma gereklidir.
Doğru yönde ilerlemenize yardımcı olmak için, içerik pazarlama stratejinizi geliştirmenize ve e-ticaret sitenize trafik çekmenize yardımcı olacak 5 e-ticaret blogu fikrini paylaşıyoruz .
İçerik Pazarlama Yönetimi Yeni Ürün ve Satış Duyuruları
İşletmenizin sunduğu yeni bir ürün veya hizmet hakkında bir blog yazmak için zaman ayırın. Hedef kitlenizin, yeni ürünü veya hizmeti şu anda mevcut olan benzer tekliflerden ayıran şeyin ne olduğunu anlamasına yardımcı olacaktır.
Gerçek yaşam uygulamaları sunarak, ürün ve hizmetlerinizin alaka düzeyini yükseltirsiniz ve okuyucularınızın markanızı kendi yaşamlarına bağlamasına yardımcı olur.
E-Ticaret blogunuzu, yakında piyasaya sürülecek ürünler için bir sondaj panosu olarak kullanmaktan korkmayın. Biraz bilgi sağlamak, bazı tüketicilerin ilgisini erkenden çekecek ve ürün veya hizmetinizi ön sipariş etme veya test etme fırsatının yolunu açacaktır. Blogunuzda, özel günler ve tatiller için hediye siparişi vermenin faydalarını tartışın.
Yalnızca yaklaşan satışlarınızı listelemek yerine, okuyucularınıza geri gelmeleri için bir neden verin. Yalnızca blogda bulunan ve blog abonelerinize özel bir önizleme sunan benzersiz bir bağlantı eklemeyi deneyin. İndirimli fiyatları ile gelecekteki satış ürünlerini görebilir ve etkileşimlerini takip edebilirsiniz.
Blogunuz, bir yarışma başlatmak için harika bir platformdur. Ürünlerinizden birini paylaşın ve okuyucuların yarışma boyunca günde bir kez giriş yapmasına izin verin.
Kullanıcılardan yarışmaya katılmak için e-postaları ile kaydolmalarını zorunlu kılarak, kaliteli iletişim bilgileri alacaksınız. Bu katılımcılara gelecekteki iletişimden vazgeçmeleri için bir yol sağlamayı unutmayın.
Müşterilerin blogunuza geri dönmesini sağlamak için onlara blogunuzu kontrol etmeye devam etmeleri için bir neden verin. Örneğin, yarışmayı kazanmanın bir yolu olarak blog içinde ipuçları sağlayabilirsiniz.
Ek olarak, daha geniş bir kitleye ulaşmaya çalışıyorsanız, başka bir şirketin ürünüyle bir yarışma düzenlemek iyi bir fikirdir. Bununla birlikte, bazı genel öğelerin spam gönderenler ile ilişkili olduğunu unutmayın, bu nedenle ürününüzü (ve yarışmanızı) akıllıca seçin.
Blog gönderileri, bir ürünü veya hizmeti geleneksel olmayan bir şekilde göstermek için harika bir çıkış noktasıdır. Ürününüzü eylem halinde göstermek için e-ticaret ürün videolarını kullanmak - nasıl çalıştığı, kullanımları, ürünü bir araya getirme süreci vb. - okuyucularınıza onları hem etkileyecek hem de güçlendirecek gizli bilgi mücevherleri verecektir.
Blogunuzda, ürünlerinizi amaçlananlar dışında kullanmanın yollarını tartışın. Ürünlerinizi başka bir sektörün kullanması için bir fırsat var mı? Müşterilerinizin ürünlerinizi hiç hayal etmediğiniz şekillerde kullandığını keşfedebilirsiniz.
Ürünlerinizi açık ve dürüst bir yaklaşımla inceleyin. Hem olumlu hem de olumsuz puanlarla yazılan makaleler müşterileriniz tarafından daha fazla saygı görecek ve sonuçta daha yüksek satışlara yol açacaktır. Okuyucular, bir satış görevlisi yerine onlarla dürüst bir şekilde etkileşimde bulunmanızı isterler.
Müşterileriniz sık sık ortak sorular soruyor mu? Web sitenizde sık sorulan sorular (SSS) sayfası olsa bile, bunları yanıtlamak için bir blog yazısı kullanın. Bir SSS sayfanız yoksa, SSS bloglarınız bir tane oluşturmanıza yardımcı olacaktır.
Tüketiciler, işletmeler kazanmak isterken tasarruf etmek isterler. Çevrimiçi alışveriş yaparak nasıl tasarruf edileceğine dair ipuçları içeren bir gönderi yapın. Müşterinize tatil zamanında çevrimiçi alışverişin nasıl belirli avantajları olduğu gibi evrensel konulara ilişkin görüşlerinizi gösterin.
Harika müşteri referanslarını vurgulayan blog gönderileriyle yaratıcılığınızı konuşturun. Güçlü bir yaklaşım, bir müşterinin ürün incelemesini bir blog gönderisine dönüştürmektir. Müşterinizi sohbete dahil ederek topluluğun bir parçası olmaya teşvik edin.
Şirketinizin nasıl ortaya çıktığını anlatmayalı ne kadar oldu? Tüketicilerin her şeyin nerede başladığını görmesine izin verin. Geçmişten bahsederken bakmanın sakıncası olmayan eski resimleriniz var mı?
Kurumsal değerlerinizi, ideallerinizi veya kültürünüzü paylaşın. Ama tüm konuştuğunuz buysa, sıkıcıdır. Daha fazla insan odaklı içerik serpin, böylece okuyucularınız bilgisayar ekranlarının arkasındaki insanları anlasın. Yaptığınız işle şirketinizin bu değerleri ve idealleri nasıl uygulamaya koyduğunu gösterin.
Kutlamalarınızı gösteren bir blog yazısı oluşturun. Okuyucuların son mağaza etkinliklerinizin, şirket pikniğinizin veya tatil partinizin fotoğraflarını görmesine izin verin. Bu, içeriğinizi ve depolamanızı insanlaştırmanın harika bir yolu olabilir .
Sonuç
Bu e-ticaret blog fikirleri, hem B2B hem de D2C satan işletmeler için harikadır. Şirket blogunuz için çok sayıda gönderi geliştirmek için bu listedeki fikirleri kendi fikirlerinizle birleştirin.
Yeni içerik müşterilerinize değer katar, markanızla tüketici güvenini oluşturur ve şirketinizi alanınızda otorite olarak kurarak e-ticaret SEO çabalarınızı geliştirir .
İçerik pazarlama yönetimi sizlerin çabalarınızı iyileştirmeye odaklanmak, web sitenize yeni ziyaretçiler çekmenize ve arama motorlarına işletmenizin rekabetten ne kadar farklı olduğunu göstermenize yardımcı olacaktır. Şirket blogunuzdaki sürekli taze içerik akışı, size daha önce hiç hedeflemediğiniz yeni bir müşteri segmenti bile getirebilir.
Bir e-Ticaret blogu oluşturma hakkında herhangi bir sorunuz varsa veya sadece gelen pazarlama stratejinizi geliştirme hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız Emay medya ekibimizle iletişime geçiniz.