X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

FAQ Schema (Sıkça Sorulan Sorular)

AnasayfaYazılarFAQ Schema (Sıkça Sorulan Sorular)

FAQ Schema (Sıkça Sorulan Sorular)

Google’ın geliştiriciler sitesine göre ifade edilirse, “Sık Sorulan Soru (SSS) sayfası, belirli bir konuya ilişkin soruların ve yanıtların bir listesini kapsamaktadır. Doğru bir şekilde işaretlenmiş SSS sayfaları, web sitenizin doğru ziyaretçilerin erişmesine destek olabilecek, Google Asistan için Arama ve İşaretleme İşlemi'nde verimli bir sonuç almaya uygun olabilir. ” 

FAQ (Frequently Asked Questions), Sıkça Sorulan Sorular anlamına gelmektedir. Ürün ya da hizmetle alakalı, ziyaretçinin zihninde de karşılaşabileceği olanaklı sorgulara ilgi çeken müşteri destek içeriği olarak fonksiyon görmektedir.

Google için içeriğin kendisi ziyaretçi yönünden kuşku içeren bir niyet oluşturmaktadır. Google, içerik ya da hizmetin ziyaretçiye destek olup olmadığını dikkate almaktadır. Bu sebeple mevzubahis içerik yapılandırmasını sevmektedir.

FAQ Schema, tüm soruları netleştirdiği ve dönüşümleri geliştirebileceği için aldatıcı bir güven etkeni oluşturma konusunda internet site sahiplerine destek olmaktadır.

Ziyaretçinin aramış olduğu cevap arama sonuçlarında bulunmaktadır. Şu ki, hiçbir yere tıklamanıza ihtiyaç yoktur. Bu çıkan sonuçlara zengin sonuç ismi verilmektedir. Aramalar daha etkileşimli duruma geldikçe, arama çubuğuna yazdığımız ya da sesli arama operatörlerine söylediğimiz sorular daha bilgi verici duruma gelmektedir.

Google’ın misyonu, zihninizde var olan soruları cevaplamaktan başka bir şey değildir. Bu nedenle FAQ Schema yardımıyla bu misyonu daha iyi bir şekilde amacına ulaştırmaktadırlar.

Çoğunlukla bu yanıtlar kullanıcılar yönünden uygun görülmektedirler. Ziyaretçilerin ilişkin siteye tıklama yapmasına gereksinim kalmamaktadır. Bu çeşit sorgular ve sıralamalar sıfır tıklama ya da tıklama yok yanıtları şeklinde ifade edilmektedir.

FAQ Schema Kullanım Amaçları

  • Yorumlamalara ya da e-maillere sürekli olarak gelen sorulardan en çok sorulanları belirleyip, bu soruları yanıtlandırmak,
  • Sorulan sorulara hızlı bir şekilde geri dönüşüm yapmak,
  • Hizmet ya da ürün sayfalarının alt bölümüne yönlendirme alanı eklemek,
  • Ürün ya da hizmet üzerinde kuşku yaratacak biçimde olan tüm soruları kısa sürede yanıtlayarak şeffaflık yaratmak,
  • Web sitesinin belirli bir alanında Sık Sorulan Sorular bölümünü bulundurarak kurumsal imajını elde etmek,
  • Müşteri topluluğuna daha fazla güven sağlamak,
  • Sıkça aratılan ve sorulan sıkça soruları internet site içerisinde kullanarak Google’ın siteyi daha iyi algılamasını sağlamak,
  • Bu kapsamda ilk sıralarda yer alarak yüksek ziyaretçi trafiği almak,
  • Tüm bu işlemleri en basit adımlar ile gerçekleştirmek,

FAQ Schema Avantajları

Aşağıda madde haline getirdiğimiz avantajların tümü FAQ Schema kullanımı ile elde edilir. Bunlar:

  • Sıkça sorulan soruları işaretleme yolu yardımı ile müşteri destek birimi iş yükü azalış gösterir.
  • İnternet sayfasının Google arama motorunda üst sırada var olması sağlanır.
  • SEO çalışmalarında başarı oranı artış sağlar.
  • Çok kapsamlı ve karmaşık internet siteleri için işlevsel bir çalışma üzerinden daha zengin bir görünüm sağlanabilir.
  • Zengin görünüm ve ilk sıralarda yer alma faydaları ile internet sitesine daha fazla kullanıcı trafiği çekilir.

 


Hosting Billing System by WISECP
Top