X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Dönüşüm Hunisi

AnasayfaYazılarDönüşüm Hunisi

Dönüşüm Hunisi

Son zamanlarda dijital pazarlamanın popüler kavramı olan dönüşüm hunisi, kullanıların satış yöntemlerini ya da farklı sonuç icap ettiren yöntemleri tamamlamak için atlatması gereken basamakları kapsayan bir şema olarak sayabiliriz. Orantılar, adetler ile kullanıcıların ne şekilde ve ne kadarının işlemin son basamağına eriştiğini bizlere sunan bu veriler yardımıyla her bir basamağın işleyişini ve kullanıcı dostu olup olmadığını görüntüleyebiliriz.

Dönüşüm hunisinde yer alan her bir basamak, kendi içerisinde gözlemleneceği gibi akışı bozabilme ihtimaline sahip her durumu kolayca fark edebilmektedir. Bu da uygulanacak olan optimizasyonların doğru yere uygulanmasına imkan sağlamaktadır.

Dönüşüm Hunisi Önemi

Dönüşüm hunileri söz ettiğimiz gibi, sizin web site ziyaretlerinizin bir hedef doğrultusunda ne kadar tümlediğini görüntülemenize ve görsel hale getirmene imkanı sunar. Bilhassa e-ticaret şirketleri için mühim olan dönüşüm hunilerinden doğru raporlamalar temin etmek için belirlediğiniz parametreleri iyi bir şekilde yorumlamalı ve bu raporlara uyumlu işlemler gerçekleştirmelisiniz.

Dönüşüm hunisi ne kadar büyük olursa avantajı da size o denli büyük olacaktır. Çünkü az sayıda potansiyel müşteri size az sayıda satış üretecektir.

E-posta pazarlaması, sosyal medya platformu, PR, SEO (arama motoru optimizasyonu), videolar, reklamlar ve etkinlikler gibi bir dizi tümleşik pazarlama faaliyeti tarafından potansiyel müşterileriniz ile etkileşim kurmaya çalışacaksınız. Bir içerik pazarlama yöntemi bunları bir araya getirecek ve kampanya temalarınızın esasını yaratacaktır.

Pazarlamalarına yatırım sağlayan her firma, verdiği bütçenin karşılını en etkin biçimde almak ister. Dijital pazarlama hunilerini kullanmak, daha büyük çaplı kitleye erişmenin ve pazarlama çabalarınızda en iyi dönüşüm oranına sahip olmanın anahtarıdır.

Firmanızın Dönüşüm Hunisine İhtiyaç Duyma Sebepleri;

  • Hedef kitlenizi daha iyi algılarsınız. Bir dijital pazarlama satış hunisi yaratarak, potansiyel müşterileri gerçekten ilerlemeye geçiren şeyleri araştırmak için birden fazla şansa sahip olabilir ve akabinde doğrudan gereksinim duydukları ve talep ettikleri şeyle konuşması için marka mesajınıza odaklanabilirsiniz.
  • Eşsiz kitlenize hitap eden kişiselleştirilmiş içerik oluşturmuş olursunuz. Kullanıcıları harekete geçirmeyi sağlayan içerik oluşturmakta güçlük çekiyorsanız, bir dijital pazarlama hunisi oluşturmak size, özellikle onlara göre uyarlanmış bir içerik bölümü oluşturma, kullanıcı deneyimini iyileştirme ve bunları dönüştürme fırsatını artırma şansı verecektir.
  • Pazarlama uğraşlarınız ile oluşturduğunuz trafikten en etkin şekilde yararlanırsınız. Pek çok firma için kesin hedef trafikte bir artış değil, kazançta bir artış sağlamaktır. Kârlı bir dijital pazarlama hunisi ile pazarlama kampanyalarınızda daha yüksek bir yatırım getirisi elde edebilirsiniz.

Hosting Billing System by WISECP
Top